Indicii care îți arată că trebuie să treci pe o găzduire web de calitate

Pe zi ce trece trendurile se schimbă, noi tehnologii sunt dezvoltate, motoarele de căutare își modifică algoritmii iar clienții au cu totul alte cerințe. Care sunt indiciile care iti arata ca trebuie sa treci pe o găzduire web de calitate? Având în vedere aceste lucruri, nimic nu e stabil, mai ales când vorbim despre site-uri. Așadar, în cazul în care deții unul sau chiar mai multe proiecte, ori afaceri în domeniul online, va trebui să le acorzi o atenție deosebită fiindcă tot efortul și banii investiți se pot duce pe apa sâmbetei. Pentru a te ajuta, noi ți-am listat șase dintre cele mai evidente semne care îți arată că trebuie să treci la un pachet de web hosting mai bun.

1. Site-ul nu rankează cum trebuie

Unul dintre primele indicii care îți sugerează că trebui să faci un upgrade la o găzduire web mai buna, este dacă site-ul tău obține performanță sau nu în SEO. Motoarele de căutare își schimbă mereu politicile în legătură cu plasarea în rezultatele căutărilor, iar website-urile mai vechi au de suferit. Asta se poate datora faptului că paginile create în trecut au folosit tehnici SEO din acea perioadă de timp, care acum nu mai sunt valabile și ar putea să aducă mai mult un dezavantaj decât un beneficiu.

În timp ce este important să fii la zi cu schimbările în materie de Search Engine Optimization, uneori, este bine să se facă și o consultanță pentru revizuirea și actualizarea conținutului, fapt ce ar putea să aducă un mic impuls pozitiv în această strategie.

2. Totul este haotic

Una dintre problemele cu care se confruntă toate site-urile web este modul de gestionare a evoluției sale. Odată cu trecerea anilor, vei face multe modificări, adăugând pagini, postări, produse și alte funcții, în timp ce altele sunt eliminate.

O mare parte din oameni au intenția să păstreze originalele și să modifice copiile acestora, ba să mai șteargă din ele. Această practică nu este deloc benefică deoarece poți ajunge să publici conținut duplicat, să ai backlink-uri către un conținut care nu mai există sau, poate cel mai rău, să ai două versiuni ale aceleiași pagini, dar cu detalii diferite, cum ar fi prețurile, care pot cauza probleme cu clienții. De asemenea, este posibil să ai și funcții care nu mai lucrează corect sau care nu respectă cele mai recente legislații, cum ar fi GDPR.

Dacă site-ul tău ajunge într-un astfel de stadiu, atunci alegerea cea mai potrivită ar fi să începi totul de la capăt cu o găzduire web mia buna și să lucrezi mai organizat pentru ca totul să funcționeze așa cum trebuie.

3. Design învechit

Trendurile raportate la design se află într-o continuă schimbare, prin urmare nu-ți poți actualiza site-ul în fiecare minut pentru a fi la zi cu ultimele mofturi. Acest lucru nu este deloc bun, mai ales pe internet unde impactul vizual este cel mai puternic.

Ceea ce ar trebui să urmărești sunt imaginile care nu mai au nicio legătură prezentul, layout-urile, fonturile și background-urile. Actualizarea acestora ar trebui să fie suficientă pentru a oferi un aer modern și care oferă impresia că totul e la curent.

4. Adaptabilitatea la dispozitive

Google dorește ca site-urile să fie adaptabile dispozitivelor de orice fel, în special celor mobile. Motivul care stă în spatele acestui principiu este faptul că 60% din persoanele care-și petrec timpul online o fac de pe telefoanele mobile și tablete iar multe site-uri nu se adaptează corespunzător pentru ele.

Acest lucru face ca proprietarii să implementeze adaptabilitate pentru orice gamă de gadgeturi și să fie cât mai eficiente de accesat. Unele persoane nu tratează cu seriozitate problema de față, iar de cele mai multe ori ajung să piardă foarte mulți vizitatori și chiar potențiali clienți.

Astfel, având în vedere că numărul oamenilor care trec pe dispozitive mobile este în creștere, motoarele de căutare nu vor sta pe gânduri și vor penaliza la greu tot ce prind în cale.

5. Experiența utilizatorului

Dacă înainte clienții erau atrași de prețuri mici, astăzi, o foarte mare parte dintre ei vor să cumpere de pe site-ul care le oferă cea mai bună experiență – chiar dacă prețul este un pic mai mare. Este un lucru foarte bun pentru afaceriști dar asta înseamnă că și tu va trebui să te adaptezi acestei pretenții, indiferent că este vorba de un blog sau business.

Oferirea unei experiențe de calitate face totul la un site. Acesta trebuie să fie ușor de navigat, trebuie să aibă informații relevante și detaliate (text, imagini, video sau orice altfel de conținut) care să direcționeze utilizatorii acolo unde este necesar. Trebuie să ofere utilizatorilor posibilitatea de a primi răspunsuri rapide, precum cele oferite de chat-ul live. În cazul în care este un magazin online să aducă oferte, recenzii și alte servicii precum o listă de dorințe, recomandări, etc.

6. Viteza de încarcare

Clienții sunt cei mai importanți iar dacă aceștia experimentează o viteză foarte mică de încărcare, atunci îi vei pierde. Chiar și o secundă este importantă, iar statistic vorbind, s-a dovedit că într-un procent de 7% din conversii au scăzut și până la 40% din vizitatori au abandonat site-ul după ce așteptarea a durat mai multe secunde.

Dacă acest lucru nu te încurajează să actualizezi web hostingul, amintește-ți că motoarele de căutare pun foarte mare accent și pe acest aspect. O mărire a vitezei de încărcare poate aduce o plasare mai bună în căutări și un trafic mai mare.

Concluzie

Ca și concluzie, putem afirma că website-urile sunt ca mașinile. Inițial arată frumos, sunt rapide, au o multitudine de funcții. Însă, după o perioadă, ele sunt depășite de alte modele mai dotate și performante. Dacă o mare parte din criteriile menționate anterior sunt valabile în cazul tău, atunci trebuie să treci pe o găzduire web de calitate și cu performanțe ridicate.

Așteptăm sugestii și păreri din partea dvs.

      Lasă un comentariu

      TopGazduire
      Login/Register access is temporary disabled