Big Data: Ce este și cum te poate ajuta în privința afacerii tale

Big Data este un termen care face referire la o cantitate uriașă de date. Volumul său e mai mare decât îți poți imagina; un bun exemplu pe care-l poți lua în considerare, pentru a avea cât de cât o imagine în ansamblu, este un server. Acesta conține informații și oferă diverse instrumente puternice, în diferite scopuri.

Pe lângă asta, Big Data se află într-o continuă expansiune accelerată. Deoarece crește atât de rapid, stocarea, prelucrarea, analiza și gestionarea datelor necesită o muncă cu un grad ridicat de importanță și oferă multe avantaje pe termen mediu și lung.

Deși poate părea dificil, există strategii simple pentru a gestiona și a obține rezultate. Gestionarea bună poate servi nu numai pentru a-ți cunoaște mai bine publicul, dar și pentru a-ți ajusta propunerile și ofertele în funcție de nevoile acestora.

Cum să beneficiezi de Big Data rețelelor de socializare

Unele studii efectuate pe baza acestui concept, au dezvăluit că volumul de date folosit de toată lumea în afacerile online reprezintă abia 0.5% din total. Asta ar însemna, din punct de vedere teoretic, aproximativ 5 GB de informație per individ. Chiar dacă pare substanțială, dimpotrivă, cantitatea este puțină, având în vedere faptul că nu chiar toate datele sunt colectate.

Însă, ceea ce ar trebui să ne întrebăm cu toții este de unde provin toate aceste date utile? Ei bine, există foarte multe surse precum formularele, email-urile oferite la o înregistrare etc. Însă, unul dintre cele mai importante din ele sunt chiar rețelele de socializare, locul unde fiecare persoană își pune pe tavă tot felul de informații pe care întreprinderile le pot utiliza pentru a-și defini, respectiv implementa mai bine strategiile de marketing.

Social Big Data, drept concept, a câștigat multă importanță în lumea marketingului digital. Acest lucru se datorează faptului că îți poate oferi avantaje foarte utile când planifici contactul cu potențialul client. Dar ce este mai exact?

Deși nu este o strategie atât de cunoscută, realitatea e că a câștigat teren datorită rezultatelor sale excelente.

Explorarea datelor pe care le obții este un mod excelent prin care poți să începi să te gândești la care este cel mai potrivit mod de a profita de ele. Nu există formule magice care să servească tuturor cazurilor, deoarece, cu siguranță, publicul va avea un comportament și o personalitate diferită de restul.

Cu toate acestea, există câteva recomandări care te vor ajuta să-ți îndeplinești obiectivele pe care le urmărești. Astfel, cele mai relevante dintre ele sunt:

  • Optimizează vânzările: dacă faci asta, vei putea identifica mai bine acele oportunități care pot fi încheiate odată cu finalizarea vânzărilor și evitarea cheltuirii suplimentare a banilor. În plus, vei avea capacitatea de a rafina procesul, ajustându-l pentru a genera o cantitate mai mare de conversii.
  • Personalizează comunicarea la maximum: Adaptarea mesajului care trebuie transmis publicului este esențială pentru succesul strategiei tale. Cu toate acestea, livrarea sa la momentul și prin contextul potrivit este unul dintre marile avantaje ale Social Big Data. În cazul în care comunicarea este prezentată în contextul, momentul și forma corectă, probabilitatea ca mesajul să fie livrat și împrăștiat în rândul maselor de oameni este mult mai mare.
  • Ajustează campaniile de anunțuri sociale pentru diferite tipuri de public în parte: poți evita destul de ușor pierderea în zadar a unor resurse atunci când promovezi persoanelor care, în realitate, nu au un interes real pentru produsul tău. În acest fel, raționalizezi cheltuielile și eviți risipa, dar, în plus, obții și rezultate mai bune în campaniile pe care le desfășori.

Prin urmare, trebuie să fii clar pentru a efectua toate aceste acțiuni datorită acestui tip de strategie. E necesar, de altfel, să deții suficientă tehnologie, precum o gazduire web de calitate, pentru a stoca toate informațiile, a le prelucra și a le sistematiza într-o manieră utilă și ordonată.

În plus, dacă se poate, angajează niște profesioniști capabili să lucreze cu atâtea date pentru a putea trage concluzii cu adevărat relevante și utile.

Cum te poți folosi de Big Data pentru a crea conținut relevant și strategic raportat la SEO

Dacă vrei să crești rata traficului organic pe care-l primești din motoarele de căutare, cheia se află în conținut. Calitatea și originalitatea nu sunt suficiente, e nevoie și de relevanță pentru persoana care se află în spatele dispozitivului și pentru optimizarea, așa cum a zis, în privința motoarelor de căutare.

Conținutul este răspunsul la majoritatea dilemelor. Cu toate acestea, trebuie să acorzi o atenție deosebită în privința următoarelor aspecte: legătura cu brandul (și să nu acopere prea multe subiecte), redundanța și să existe o actualizare constantă.

Pe de altă parte, ce este traficul organic? Și ce este cumpărăorul? Acestea pot fi primele întrebări care îți vin în minte atunci când ajungi în pragul marketingului axat pe conținut.

Ei bine a doua parte a formulei „trafic organic și SEO” este la fel de importantă ca și cunoașterea publicului (așa cum am menționat anterior). SEO are drept scop apariția printre primele rezultate atunci când sunt efectuate interogările din partea utilizatorilor în cadrul motoarele de căutare.

Deci, fie dacă ți-ai dat seama sau nu, la mijloc stau cuvintele cheie (pe care ar trebui să le folosești în descrierea meta, în URL-ul articolelor, în codul html al imaginilor. etc).

Avantajele traficului organic sunt multe, inclusiv costul redus și relevanța pe care o aduce în raport cu nișa site-ului tău;

Folosindu-te de Big Data în acest caz, vei putea obține rezultatele pozitive în privința strategiei SEO și poți identifica mult mai ușor ferestrele de oportunitate pentru a-ți îmbunătăți poziționarea în motoarele de căutare.

Cum să-ți optimizezi costurile prin intermediul Big Data

Cauza și efect. Aceasta este expresia cea mai relevantă în cazul nostru. Dacă avem o predicție și o planificare mai bună, putem vizualiza și mai bine costurile pe care le va reprezenta o acțiune dată.

Există 5 piloni principali, care sunt numiți “5 V’s of Big Data”: viteză, varietate, veridicitate, valoare și volum. Acesta din urmă se referă la cantitatea de date disponibile – conform estimării IBM, până în 2020 vor exista 44 de zettabyte de informații în rețeaua mondială.

Cu instrumentele potrivite, compania ta poate reduce costurile pe baza acestor date, analizând informații despre:

  • situația actuală afacerii;
  • echipa de colaboratori;
  • care sunt investițiile curente și cum se realizează;
  • starea actuală privind pierderea resurselor, cum ar fi punctele comerciale cu vânzări sub așteptări.

Și nu doar companiile mari pot folosi aceste instrumente: companiile mici și mijlocii trebuie să investească și ele în Big Data pentru a deveni competitive.

Concluzie

Pe scurt, oportunitățile oferite de Big Data depind de nevoile fiecărei companii.

Deși multe dintre ele ratează oportunitatea pe care o pune la dispoziție aceste date, realitatea este că, pe termen scurt, strategia de față va deveni tot mai relevantă. În doar trei ani conceptul s-a consolidat și, prin intermediul rețelelor de socializare, cu siguranță posibilitățile sale vor crește.

admin

Găzduire Web – Linux sau Windows ? Ce ar trebui să alegem ?

Atunci când suntem nevoiți să alegem un sistem de operare pentru pachetul nostru de găzduire…

4 ani în urmă

cPanel vs Plesk – avantaje si dezavantaje

Atunci când vine vorba despre ce panou de administrare ar trebui folosit în cadrul serviciilor…

4 ani în urmă

Google Core Update May 2020

Google a făcut al doilea Core Update din 2020 în mijlocul Pandemiei de Coronavirus. Pe…

4 ani în urmă