Ce să faci pentru a te pregăti și pentru a crește numărul de vizite în perioada sărbătorilor

În timp ce lumea plănuiește să-și facă cumpărăturile pentru sărbători, majoritatea deținătorilor de website-uri nu sunt pregătiți din acest punct de vedere pentru numărul de vizite. Dacă te afli printre ei și nu ai încă o strategie, sperăm că acest articol te va ajuta.

Înainte de a intra în subiect, trebuie să știi că există nenumărate metode prin care te poți pregăti pentru traficul pe care îl va suporta site-ul în acea perioadă. Uneori poate fi dificil, însă nu trebuie să lași stresul să te descurajeze, altfel vei pierde teren în fața competitorilor.

Coliziunea pe care o suferă lățimea de bandă a site-ului în aceste perioade este una foarte mare și poate da totul peste cap dacă nu acorzi o atenție suficientă cât să poți rectifica și cea mai mică problemă întâmpinată. Prin urmare, mai jos, ți-am pregătit câteva sfaturi care sperăm să te ajute în toate privințele menționate anterior.

1. Fă-ți un plan

Un bun exemplu pe care îl putem lua în considerare este faptul că trebuie să-ți îndrepți atenția spre ultimele două luni ale anului. Datorită faptului că sunt pline de agitație, atunci când vine vorba de cumpărături, dacă ești agil și te pliezi pe necesitățile consumatorilor, atunci rata vânzărilor va crește considerabil.

Cu toate acestea, nimic din cele menționate anterior nu pot fi atinse dacă nu ai un plan, fie o strategie bine pusă la punct. În principal, e necesar să faci o analiză asupra datelor colectate și să tragi o concluzie pentru a vedea care sunt trendurile și care este modul cel mai eficient prin care poți acționa.

2. Fii activ pe rețelele de socializare

Foarte mulți antreprenori sunt confuzi atunci în privința marketing-ului online. Iar social media e unul dintre modalitățile cu potențialul cel mai mare, are un rezultat evident atunci când vine vorba de cost-efect și scalabilitate disponibilă în orice moment. Majoritatea folosesc Instagram, Facebook, YouTube și Twitter pentru a-și promova produsele și serviciile. 

Datorită faptului că există o competiție destul de mare, poți să o întreci dacă știi cum să abordezi publicul țintă, folosind tehnici precum promoțiile și ofertele. 

În mare parte, regula de aur în rândul persoanelor care doresc să achiziționeze ceva, este obținerea unui produs, fie a unui serviciu, la un preț cât mai mic posibil. Voucherele și promoțiile sunt cele mai eficiente instrumente prin care poți obține atât satisfacția cumpărătorului, cât și a ta.

3. Asigură-te că site-ul se încarcă rapid

Timpul de așteptare este primordial. Indiferent de website, în zilele noastre, internautul de rând se așteaptă ca totul să se încarce într-o fracțiune de secundă (mai ales pe dispozitivele mobile). Pregătește-ți site-ul în așa fel încât să nu îngreuneze serverul de hosting, și, de altfel, alege un pachet de găzduire web de calitate. Orice afacere care își are prezența și pe internet, trebuie obligatoriu să fie pregătită pentru traficul de sărbători și nu numai.

Concluzie

Sărbătorile nu vizează decât satisfacerea unor nevoi de moment, astfel încât este obligatoriu să te pregătești pe deplin de numărul de vizite. După cum ai văzut, cele trei metode menționate sunt extrem de importante. Iar asta nu înseamnă că trebuie să te oprești aici. Pasul următor nu ține decât de tine să încerci implementarea a câtor mai multe soluții precum îmbunătățirea securității, simplitatea, activarea unui CDN, credibilitatea, existența unui plan B, etc.

Așteptăm sugestii și păreri din partea dvs.

      Lasă un comentariu

      TopGazduire
      Login/Register access is temporary disabled